Sovmorgon

Datum 2010-01-17 | Tid 09:52:37
Tog sovmorgon idag tydligen. Vet att jag vaknade ett tag men bestämde mig för att försöka somna om, lyckades och sov till halv nio. Rätt så skönt faktiskt.

Idag ska jag plugga lite. Ska läsa igenom en i arbetslagets planeringsuppgift och skriva ner lite om det. Vad det handlar om med mera. Ska redovisa det imorgon. Känns lite dumt att redovisa någon annans arbete, vi hade nog fått ut mer om vi redovisat våra egna. Är inte ens vår lärare som ska sitta med utan en annan för hon vi skulle ha är sjukskriven. Det konstigaste är att det inte blir den läraren som ger oss skriftlig respons utan det ska en annan göra som inte ens sitter med och lyssnar på oss. Förstår mig inte på hur de tänker på skolan ibland. og inte

Annars ska jag nog inte görs så mycket, men man vet aldrig vad som dyker upp såklart.




Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

nice, jodå allt bra med mig med :) händer idag då? :)

2010-01-17 @ 10:33:19
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

okej ;/ hoppas det går bra då! kram

2010-01-17 @ 11:24:07
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättefin blogg!

Hoppas att du får en bra dag :)

2010-01-17 @ 11:52:08
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0