20 frågor

Datum 2010-07-21 | Tid 20:15:43
1. Värsta känslan?
Att vara ensam

2. Bästa känslan?
Kärlek och när man får en riktigt bra nyhet

3. Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?
Då får vi se till att göra något åt denna syn :p

4. Vilken ringsignal har du på mobiltelefonen?
Bad romance med Lady Gaga

5. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Blåa tapeter och en tavla

6. Vad har du under sängen?
Inget mer spännande än damm

7. Ser på?
Desperate housewives, vänner, sex and the city med mera

8. Lyssnar på?
All sorts musik (nästan)

9. Har du någonsin vart riktigt kär?
Ja, det har jag :)

10. Skriv nåt smart!
Här är där man är och där är där man inte är

11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem?
Alexander Graham Bell och tacka för att han uppfann telefonen

12. Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
Vi ska nog backa, de får inte i växeln

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Förskollärare

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
snäll, pratig, omtänksam kanske?

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
När jag förlovade mig

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Dans

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Blindtarmen

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Läsa tankar

19. Vad är du beroende av?
Mobilen, tuggummi

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Sambon, bra bok och badkläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0