6 juli 2010

Datum 2010-07-06 | Tid 08:26:55
Ännu ett kvälsspass står på schemat idag. Tycker kvällarna går bra och det är rätt skönt att jobba då för det är inte lika varmt.

Inatt drömde jag om jobbet. Jag hade en tur jag inte haft innan och allt var jätterörigt, hittade inte hem till en vårdtagare och jag kom inte iväg förrän vid niotiden istället för vid halv åtta som är den vanliga tiden att gå ut om man jobbar dag. Det är aldrig roligt att drömma sånt om jobbet så tur det bara var just en dröm.

Ska äta frukost ioch duscha nu för att sedan åka till mamma igen. Får väl se vad Anton hittar på idag. Idag verkar de inte bli lika varmt men kan vara skönt det med.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe tvärdrag?! det har jag nog aldrig hört förut,hehe. Hur har du det på jobbet och så? Kramar

2010-07-06 @ 11:50:25
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0