Diana i ett nötskal

Datum 2010-07-22 | Tid 08:11:34
Godmorgon, har ni sovit gott? Det har jag gjort men detta är helt sjukt, jag måste vara senil eller något. Igår när jag gick och lade mig ställde jag alarmet som vanligt när jag ska upp och jobba. Imorse så ringde mobilen vid fem och det var dags att gå upp. Trött som fan gjorde jag mig klar, åt frukost och fixade ihop maten som jag ska ha till jobbet. När klockan är sex tar jag på mig skorna och ska låsa upp dörren då inser jag något. Jag jobbar inte förrän ikväll!

Det var ju bara att ta av sig skorna och ställa maten i kylen igen. Först tänkte jag gå och lägga mig men det blev inte så. Har jag ändå stigit upp så kan jag lika gärna bli uppe. Kul att man gått upp fem fast man definitivt inte behövde det. Det är jag i ett nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0