En filmlista

Datum 2010-07-12 | Tid 14:10:51
Komedi eller Drama? Både och
Skräck eller Romantik? Både och
DVD, Bluray eller vhs? DVD
Twilight - serien eller Stieg Larsson - serien? Stieg Larsson
Beck eller Wallander? Wallander
Bio eller tv? Bio!
Filmen eller boken? Boken

Favoritskådespelare? Jennifer Aniston, Gerald Butler, Cameron Diaz
Favoritregissör? Oj, det var svårt!
Bästa bok som blivit film? Ps. I love you
Vilken bio kollade du på senast? Tror det var Killers
Film eller tv-serie? Film
Vad skulle du helst göra - Skriva bok eller regissera en film? Skriva bok
Favoritfilm? Just like heaven

(mer om favoritfilmen)

När släpptes filmen? 2005

Hur många filmrullar ger du filmen (max. 5)? 4
Vem har gjort filmen?
Regissören är Mark Waters
Om filmen är en serie, vilken är din favoritfilm isåfall? Det är ingen serie!
Favoritroll i filmen? Elizabeth och David
Såg du filmen på bio? Nej
Finns filmen i bok? Inte vad jag vet i alla fall

Och till sist, vilken är din favoritscen i filmen? I slutet när Elizabeth går upp på taket och David är där och gjort en trädgård. Till sist nuddar deras händer vid varandra. Det är magiskt!

Listan är tagen av Rasss.

Kommentarer
Postat av: mellis

SV: ja, jag är klar barnskötare efter 3 år på gymnasiet :) neJ,tror inte det blir förskollelärare...Det blir nog tolk tror jag :)

2010-07-12 @ 14:54:48
URL: http://handbollstokig.blogg.se/
Postat av: selma

sv; tack , göru?

2010-07-12 @ 19:32:40
URL: http://ahoos.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!

skulle betyda sjukt mycket om du skulle kunna lägga din röst på mig,

nummer tre:

http://hannaahl.se/2010/july/vinn-en-kamera-deltagande.html

tack i förväg!<3

2010-07-12 @ 22:32:07
URL: http://ettendaandetag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0