Fikat

Datum 2010-07-08 | Tid 17:34:40
Äntligen hemma igen. Slutade i och för sig halv två men var bara hemma en snabbis och sedan gick jag för att fika med Marielle. Var trevligt, längesedan vi sågs bara men blir så när man har mycket att göra. Hennes kompis Crille kom dit och efter en stund kom även en annan kompis dit. Kul att prata med lite fler folk man inte träffat på länge.

Ska bara ta det lugnt ikväll, upp fem imorgon med. Hade verkligen behövt en ledig dag nu men får vänta till söndag.

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, han är en pudel & fårhund :D

2010-07-08 @ 18:03:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0