Hörby marknad

Datum 2010-07-01 | Tid 20:54:58
Har varit en lång dag och ärligt talat så är jag riktigt trött. Efter en återigen lugn dag på jobbet åkte jag till Höör för att vi skulle kunna ta bilen till Hörby marknad. Handlade inget märkvärdigt men roligt att gå och titta. Gick där i en timme och det märks att man går mycket i jobbet för jag hade riktigt ont i fötterna till slut. Passade på att äta hos mamma och pappa med, grillat är ju aldrig fel.

Mer än så har jag inte gjort idag. Jobb imorgon med 7.15-14.00 men det ska nog gå bra, på mitt schema finns inte speciellt mycket att göra. Hoppas inte jag får ta en massa extra bara. Skulle vilja gå lite tidigare.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0