Nu har han åkt :(

Datum 2010-07-16 | Tid 18:23:46
Nu har Martin åkt iväg igen. Skönt att det bara är över helgen men var ändå fruktansvärt jobbigt. Antar att det bara är jag som är tramsig och tycker det är jobbigt att vara ensam. Hade jag inte behövt jobba i helgen hade jag följt med ner. Överlever säkert nu också men känns bara så svårt, speciellt också när jag inte har något att göra.

Har några bilder att visa men är inte alls på humör för att lägga in dem i datorn och fixa. Jag tror jag gör det imorgon istället.

Vi hörs antingen senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0