Renare luft

Datum 2010-07-12 | Tid 08:11:04
Godmorgon mina fina bloggläsare!

Efter åskan som drog i igårkväll blir det förmodligen bättre luft idag. Har varit kvavt länge nu tycker jag men när jag sticker ut huvudet genom fönstret känns allt mycket renare. Ska bli varmt idag med och det gillas!

Detta är ganska hemskt men jag hade ju min enda lediga dag igår från förra veckan. Ikväll ska jag jobba igen men det känns inte som att jag var ledig igår. Jag tror man behöver ha minst två dagar ledigt i rad för att det ska vara till någon nytta. Jag får ta det som det är i alla fall.

Jag tittade faktiskt på finalen av fotbollen igår. Jag ska alltid vara tvärtom alla andra så jag höll på Holland men det gick ju inte så bra för dem. Grattis till Spanien som vann!

Vad tycker du om åskan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0