Trött

Datum 2010-07-05 | Tid 22:28:35
Nu är jag hemma efter ett lugnt kvällspass. Trots att det inte funnits alltför mycket att göra så är jag ändå trött. Sov ju över hos mamma och pappa inatt och eftersom han skulle upp tidigt idag kunde inte jag heller sova länge. Ska däremot försöka göra det imorgon.

Min tandläkartid blev ombokad igen så jag åker till mamma på förmiddagen för att få vara lite mer med Anton, han är ju så himla härlig. Alla roliga och ärliga kommentarer. Barn säger ju alltid sanningen!

Nu går jag och lägger mig, har inte kikat in hos er men gör det imorgon. Är för trött för att kunna koncentera mig. Är i alla fall glad över att ni tittar in här fast det är superkass uppdatering.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0