Bara otur

Datum 2010-06-21 | Tid 20:45:48
Jag måste säga att denna dag inte varit speciellt bra. Åkte till Malmö för att skriva projektplanen men sanningen är att vi inte fick gjort någonting. Allt gick bara emot oss helt enkelt. Allt började med att vi inte kunde öppna projektpkanen som var skickad till min mail på grund av att vi inte har samma world. Vi prövade att installera samma men det fungerade inte utan datorn bara hängde sig. Vi ringde till en bekant till Jessica som är duktig på datorer, skickade filen till honom men då hade vi skickat en temporär fil från internet. Han åker hem till Jessica för att försöka fixa problemet men vi måste formatera om hela datorn. När det görs så inser Bosse att det är något fel på hårddisken så han tar datorn med sig hem.

Allt detta har tagit hela dagen. Nu väntar vi bara svar ifrån lärarna om vi kan skicka in senare men det tror jag att vi kan. Hur kan man ha så mycket otur på en och samma dag?

Jag hoppas ni haft det bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0