Bilder från Skånetrippen

Datum 2010-06-23 | Tid 20:09:18

Simrishamn! Simrishamn!



Ystad! Ystad!



Kyrka/gammalt kloster i Ystad!



Här är bara några av bilderna jag tog, många som är från samma ställe fast från olika håll. Känns inte så jättespännande att visa. Hade velat ta fler bilder men var så mycket folk att de hade kommit med, känns heller inte så lämpligt att springa och fotografera mitt i stan ;).

Får lägga mig tidigt idag, ska upp fem imorgon. Ser jag inte framemot direkt. Förresten, när jag visade mig på jobbet blev alla jätteglada! Jag är i alla fall omtyckt ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0