John Blund, var är du?

Datum 2010-06-27 | Tid 21:38:12
Klockan tickar på här. Om jag ska orka upp fem imorgon så är det nog dags för John Blund att hitta hit. Det värsta är att jag nog börjar bli förkyld, ont i kroppen och tung i huvudet. Får hoppas det känns bättre med lite sömn, kan ju inte sjukanmäla mig första dagen.

Finns inte så mycket mer att berätta men vi hörs imorgon. Antingen tidigt på morgonen eller lite senare på kvällen.


Glömde berätta innan att jag frågade Anton (min systerson) vad han skulle bli när han blir stor. Han ska bli jultomte och dela ut klappar till barnen. Väldigt snällt men tids nog inser han att jultomten inte finns på riktigt. Så länge han tror på den är det ju bra, han är ju bara 3,5 år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0