Snart min tur

Datum 2010-06-01 | Tid 14:24:06
Tjugo minuter kvar tills det är dags att prata med mentorn. Måste säga att jag är lite nervös men jag går nog ingen anledning att vara det. Ska bli skönt när det är över för då har jag bara fredagen kvar och det kommer gå bra det vet jag. Fick schemat för i sommar. Jobbar sju veckor och då är det 49 dagar varav jag är ledig ungefär tio. Är inte rimligt att jobba så mycket men de är duktiga på att utnyttja vikarier. Ska inte ta en enda extra dag, det kan de glömma. Är bara en enda helg som jag är helt ledig. Annars jobbar jag antingen lördag eller söndag. Mög! Blir nog inte att ha kul med sina vänner denna sommar heller. Tyvärr.. Skriver mer ikväll tror jag.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, precis. Väntade hela tiden på att något skulle hända i filmen.

2010-06-01 @ 21:01:53
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0