Får väl gå och lägga mig

Datum 2010-03-25 | Tid 21:47:07
Tror minsann att det blivit dags för mig att krypa ner i sängen. Just nu känner jag inte för att gå och lägga mig men är nog för att jag vet vad som väntar imorgon.

Halv sex ringer min mobil så det gäller att vara någotsånär utsövd. Det jobbigaste är att jag borde äta frukost imorgon men jag kan verkligen inte så tidigt på morgonen. Brukar aldrig bli hungrig förrän vid 9-10. Blir nog bra vilket som.

Jag tror att jag skriver ett snabbt inlägg innan jag sticker men lovar inget. Beror på om jag orkar eller inte. Måste ändå gå hemifrån kvart i sju. Shit vad tidigt!

Godnatt alla fina läsare så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det hoppas jag med, nu är det i alla fall gjort och känns rätt okej. Så nu kan man bara vänta och hoppas på det bästa ;) Lycka till på tentan i morgon tjejen! Kram

2010-03-25 @ 22:34:58
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0