Fredag

Datum 2010-03-12 | Tid 22:19:22
Oj, här blev det en sen uppdatering. Tänkt var ju att jag skulle blogga när jag kom hem men då hade Martin datorn. Istället satte jag mig framför tvn och givetvis efter en halvtimme eller så somnar jag. Jag kom hem vid fem och vaknade strax innan åtta. Tur det kanske för ikväll har jag lyckats se hela Lets dance utan att somna. Är dock fortfarande trött och ska gå och lägga mig efter utröstningen.

Dagen idag har varit bra. Väldigt lugnt har det varit och det kan vara ganska skönt. Några barn frågade ut mig om min pojkvän när de fick veta att jag hade en. Så nu vet de hur han ser ut ocks. De är verkligen jättesöta! Kommer kännas konstigt att inte åka dit på måndag. Trivs ju så himla bra där.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Louise

Förlåt för sent svar har helt enkelt inte haft tid :(. Men ja jag har alla böcker av camilla läckberg men har dock inte läst klart alla men är på full gång och hoppas hon kommer skriva många mer :)

2010-03-12 @ 23:42:34
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0