Härliga vårdag

Datum 2010-03-30 | Tid 09:02:27
Vilket härligt väder det är ute! Blir glad bara man tittar genom fönstret. Solen skiner och det är blå himmel, kan det bli bättre?

Idag finns ingenting planerat förutom att gå och handla. Kylen och frysen är så gott som tomma. Vet bara inte riktigt vad vi vill ha, som vanligt.

Igår när jag satt på bion tänkte jag först: Shit, nu kommer jag hme skitsent och jag måste verkligen gå och lägga mig direkt när jag kommer hem för att inte vakna allt för sent imorgon (läs idag). Efter en stund kom jag på mig själv med att jag inte behöver gå upp tidigt. Att jag inte förstått det än.

Nu blir det lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0