Hemma

Datum 2010-03-07 | Tid 18:52:37
Nu är jag hemma igen. Har varit en trevlig dag med mina föräldrar. Stackars min lilla katt som inte kan gå på benet nästan. Imorgon ska Martin ringa veterinären så jag hoppas vi får komma dit så snart som möjligt. Hon äter och dricker som vanligt iallafall och det är bra. När pappa körde oss hem såg jag solnedgången, väldigt vackert och jag önskade att jag suttit på en strand och tittat på den.

Ibland blir jag så irriterad på folk. Förstår mig inte på alla och än mindre vissa saker som de gör. Vill inte gå in på vad det är men det är irriterande. Jag gillar inte människor som ska visa sig överlägsna andra.

Sitter och lyssnar på lite låtar från melodifestivalen och jag måste säga att jag gillar Jessica Anderssons låt "I did it for love" riktigt mycket. Vad tycker ni om den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0