Jag hör någon kalla...

Datum 2010-03-23 | Tid 22:29:50
Jag hör någon som kallar på mig, jag tror det är sängen minsann. Jag är riktigt trött nu och det har varit en jobbig dag med en massa läsning. Måste läsa ännu mer imorgon.

Först tänkte jag ställa alarmet på sju för att komma upp i hyfsad tid men beslöt mig sedan för att låta bli. Ska nog sova tills jag känner mig redo för att gå upp. Kommer isåfall orka hålla mig vaken längre imorgon kväll.

Nu till något helt annat. Vad tycker ni om att det är uppehåll i Desperate housewives nästa vecka för att visa CSI-trilogin? Jag som älskar DH men inte är npgot större fan av CSI är inte vidare glad men det är Martin. Får underhålla mig med något annat istället.  

Förresten fick min kallelse från vårdcentralen idag ska dit nästa torsdag. Var inte på tiden eller så. Tog bara en månad ungefär.

Vi hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Louise

okej:). min lillebror är 2 månader gammal:)

2010-03-23 @ 23:39:57
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0