Nya stövlar och kinamat

Datum 2010-03-18 | Tid 18:52:45
Redovisningen idag gick bra. Tyckte vi var den bästa gruppen då vi kändes mest seriösa. De andra tramsade mycket kändes det som iallafall. Efter skolan åkte jag till mamma för att kunna ge Milly den sista sprutan. Hon gillar det inte om man säger så men det hjälper. Nu kan hon snart gå riktigt ordentligt igen, haltar lite fortfarande men det har blivit mycket bättre.

Köpte ett par nya stövlar idag. Behövdes verkligen då de andra läcker in massa vatten. Hittade mina gamla stövlar där men det fanns bara ett par som inte var i min storlek såklart. Är inte ens lönt att pröva storlek 40 för det är alldeles för stort. Ska vara glad om jag kommer upp i storlek 37.

Jag och Martin skulle egentligen gått på bio ikväll men vi ändrade oss. Istället åt vi kinamat och shit vad mätt jag blev. Orkade inte äta upp allt men man fick mycket mer mat när man tar take away än när man äter på stället.

Ska bara ta det lugnt ikväll, imorgon ska jag träffa en person som bara gör mig så glad.

Vi hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0