Ny dator

Datum 2010-10-03 | Tid 20:02:06
Jag är för knäpp. Vi har två fungerande datorer här hemma. En stationär och en laptop. Nu ikväll beställde jag en ny laptop. En liten med bara 10,1 tums skärm. Tycker att det räcker när jag bara ska surfa med den. Väger nästan ingenting heller ett kilo tror jag det var. Anledningen var lite att jag ville känna att det är mitt eget. Datorerna vi har är Martins så. Ska bli roligt att få hem den. Jag hoppas den kommer i veckan och det gör nog även min höstjacka också.

Denna kommer att bli min!

Nu ska jag fixa lite bär med vanilj kesella och se på tv. Vi hörs tidigt imorgonbitti tror jag, om jag orkar vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0