Smart katt

Datum 2010-10-06 | Tid 05:57:00
Jag måste säga att Salsa (den svarta katten) är ganska smart. När mitt alarm ringde kom hon upp till mig i sängen för att mysa lite. Tråkgit för henne var jag tvungen att gå upp för att gå på toa. När jag sade det till henne hoppade hon ner från sängen och sprang in i badrummet. Jag trodde verkligen hon inte förstod vad jag sade för det första hon gör när jag går upp är att gå ut i köket där matskålen står haha. Jag blev ganska förvånad när jag såg att hon satt där inne när jag tände lampan. Min söta lilla katt!



Salsa i en ihoprullad matta!

Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0