Det blev inget...

Datum 2010-09-14 | Tid 19:28:39
Nu har jag kommit hem och hunnit varva ner efter dagens bravader. Mätt är jag också efter knappt en halv pizza. Antingen var pizzan väldigt mäktig eller så var det jag som inte var så hungrig som jag trodde.

Idag har jag först varit hos Jessica för att fixa lite med våra intervjufrågor. Vi fick ihop många bra så detta blir säkert kanonbra. Efter det tog jag tåget till Hässleholm där jag och Martin skulle kolla på en lägenhet. Jag tyckte allt verkade bra för huset såg fint ut och där fanns hiss. Visserligen var detta bara en tvåa men det går ändå. Blev en ganska stor besvikelse när vi kom in i den. Sovrummet och vardagsrummet var ganska stora men köket rätt liten och toaletten ska vi inte tala om. Tycker man det är roligt att duscha samtidigt som man sitter på toaletten så går det ju bra. Vi ville komma ifrån Eslöv men nu vill vi bara stanna kvar i vår lägenhet som vi redan har. Den är stor ljus och helt underbar. Enda negativa med denna är att vi inte har balkong och att här inte finns så många garderober men det kan man lösa på andra sätt.


Ni ser ju vardagsrummet med de härliga fönsterna. Ska jag byta bort
det måste det verkligen finnas något speciellt i den andra lägenheten.

Så kan det vara ibland får hoppas att det dyker upp andra lägenheter eller att vi får jobb snart så att vi har råd med denna lägenhet i fortsättningen för hyran höjs varje år tyvärr.

Detta var vad min dag bjudit på. Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0