Det här med att festa

Datum 2010-09-17 | Tid 07:30:34
Idag ska jag köpa vin! Jag måste fira att jag klarade tentan som jag kämpat med till och från i ett helt år. Det är verkligen inte ofta jag dricker alkohol och väldigt sällan jag går på fest. Jag vet inte men jag har vuxit ifrån det trots att jag aldrig varit personen som festat mycket. Jag tycker det är mycket trevligare med att bjuda hem vänner på mat och att man dricker lite vin eller cider. Är ju trevligt att bli hembjuden också haha. Man behöver inte dricka en massa alkohol bara för att ha roligt. Jag klarar av att ha jätteroligt utan det. Nu är det säkert många som tycker jag är jättetöntig eller något men det bjuder jag på! Måste dock påpeka att jag tycker det är roligt att gå ut och dansa med mina vänner ibland. Dessvärre finns det inget bra dansställe i Eslöv.


Bild tagen ifrån google.se

Tycker du om att festa/festar du ofta?



Kommentarer
Postat av: Diana

Jag fester inte heller längre på det sättet som man festade när man var 16-18. Idag blir det mer parmiddagar och sånt.

2010-09-17 @ 08:07:32
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0