Intervju

Datum 2010-09-22 | Tid 07:10:10
Idag ska jag och Jessica till en förskola för att intervjua lite. Ska bli roligt att komma dit för att se hur det ser ut där. Är trots allt en lite speciell avdelning. Detta kommer nog gå bra och jag tror att vi kan få fram mycket bra information till vårt examensarbete. Imorgon ska vi börja skriva på allvar så att vi kommer framåt. Jag vet att om vi bara sätter oss ner och skriver så kommer vi komma långt på bara en dag. Vi har ju haft lite otur med förkylningar och dylikt men nu ska det nog gå bra.


Vi ska ju inte prata om pengar på vår intervju i alla fall.
Bild tagen från Google.se


Jag får äta en sen frukost så att jag inte blir så hungrig när vi är där. Tycker 14.00 är en dum tid då jag inte hinner äta lunch innan. Måste åka redan 12 bara för att det inte finns något annat tåg som passar till bussen.

Annars idag vet jag inte vad som händer, kommer nog inte hem förrän vid fyra - femtiden skulle jag tro.


Lika grått ute idag som alla andra dagar :(.

Kommentarer
Postat av: E

Fin blogg, ska vi följa varandra via bloglovin'? :)

2010-09-23 @ 18:28:05
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0