Mår inte så bra

Datum 2010-09-13 | Tid 13:19:22
Usch, känner verkligen inte för att göra något alls idag. Jag orkar inte ens blogga. Mår inget vidare idag börjar nog bli förkyld. Tradigt nu när examensarbetet ska skrivas med mera. Jag hoppas det inte blir värre än såhär.

Idag har vi kommit ett steg längre i en av sakerna vi vill som jag inte berättar förrän jag vet hur det blir. Ska bara boka in en tid först och sedan är det nog upp till oss ganska mycket.

Ska nog lägga mig i soffan och titta på någon lättsam film där man inte behöver tänka så mycket. Har ni något bra tips?



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig idag? :)

2010-09-13 @ 13:48:46
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Cissi

okej okej, :/ krya på dig! :) jo det är helt okej här :D

2010-09-13 @ 14:32:40
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0