Nu vill jag inte mer

Datum 2010-09-20 | Tid 22:02:57
Tiden går verkligen fort. Bara fem månader tills jag fyller år. Kändes som att det inte alls var längesedan jag firade min 22a födelsedag nu ska jag snart fira min 23e. Jag börjar bli gammal så enkelt är det. Jaja, nog om det nu!

Hade en trevlig stund med Sarah idag. Vi åt kinamats buffé men man blev väldigt mätt så jag åt inte så mycket. Vi satt och pratade om allt möjligt. Om hennes jobb och min skola. Vi träffades under en mattekurs på skolan så hon är också lärare.

Jag är så trött på hösten nu. Inte en dag då det inte regnat! Nu regnar det igen, så mycket att man inte hör något annat. Då är det massor med regn som kommer. Blir inte bättre av att vi har våra snedtak och fönster där så allt regn hamnar på rutorna. Nu vill jag inte ha mer höst!



Ska ta det lugnt en stund innan det är dags att sova! Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hösten kan vara fina men nu regnar det bara, trist!



Vår&Sommar är mina favorit årstider :)

2010-09-21 @ 07:46:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0