1a april

Datum 2009-04-01 | Tid 08:41:54
Idag är det ju känt som en dag där man ska lura de man känner. Jag är då extremt lättlurad och vet inte om jag vågar lita på det någon säger till mig idag. Jag vet att den personen som lyckas lura mig kommer tycka det är extremt roligt och jag kommer få äta upp det resten av mitt liv. Suck...


Idag börjar jag läsa ett nytt sidoämne. Det ska bli kul att slippa matten men dessvärre måste jag fortsätta plugga lite till för att jag måste klara omtentan. Fan säger jag bara, hatar att få U så man måste göra om. Det tar så mycket på krafterna och det är nästan som att jag bara vill ge upp. Varje gång jag måste komplettera eller göra om helt säger jag alltid till M att jag ska hoppa av för att jag inte pallar mer men ändå går jag kvar kurs efter kurs och nej, jag vill inte hoppa av egentligen men just i den sekund man ser sitt U då vill man bara göra det.


Om lite mer än en månad har jag och M varit förlovade i ett helt år. Det är sjukt vad tiden går fort. Min systerson blir snart tre, jag kan inte fatta det. Kändes som att det var igår jag hälsade på när han var nyfödd. Jag var den första som såg honom förutom hans föräldrar då och sjukhuspersonalen :). Stolt moster med andra ord!


Nu måste jag ner till tvätten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0