det tråkigaste programmet som finns..

Datum 2009-04-18 | Tid 21:59:45
Måste säga att det programmet är Robinson. Har varit bra alla andra säsonger men denna säsong nej, allt är ju så orättvist och man vet ju alltid vilket lag som vinner... nåja ska inte prata mer om det nu.


Har varit på öppet hus idag på min brors skola, var kul att se hur de har det där och att träffa hans kompisar som var hur trevliga som helst, nog de trevligaste han har haft :).


Imorgon ska jag åka och titta på Salsa, min lilla kise som än så länge är för liten för att lämna mamman :). Så i slutet av maj har Milly fått en liten kompis :). Och innan dess så ska jag träna!


Har absolut inget mer att skriva idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0