Soliga måndag :)

Datum 2009-04-20 | Tid 10:01:51

Idag är det måndag och jag är ledig, helt underbart :). Fast och andra sidan så är jag det fram tills torsdag hehe med undantag för imorgon då jag ska hem till en kompis från arbetslaget och göra en egen språkpåse.. hur det nu ska gå till har jag ingen aning om men det löser sig då :).


Ska träffa en kompis idag och fika med henne, har inte träffat henne på länge nu så det ska bli kul :). Vet dock inte riktigt vart vi ska fika än men det blir nog bra vilket som :).


Igår var jag i Hässleholm för att träffa min lilla kise och hon är så söt. Vill ju bara få hem henne nu :). Dessvärre åkte jag ju tåg och jag hade ingen polotröja på mig, så det var ju tur att jag inte träffa på någon pedofil för att jag hade för urringade kläder på mig haha... vissa personer är konstiga.


Annars händer inte så mycket idag, ska väl fortsätta läsa boken P.S I love you.. den är minst lika sorglig som filmen och med tanke på vilken känslomänniska jag är så kan det inte sluta bra. Har bara läst fem kapitel och jag har redan haft tårar i ögonen.. suck, vart ska det här sluta?!.


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0