nytt inlägg igen

Datum 2009-04-24 | Tid 17:09:38
Fick en rolig kommentar på ett tidigare inlägg om att jag var dum i huvudet som häll på att svälta mig själv. För det första så svälter jag inte mig själv bara för att jag väljer att dricka vatten istället för en massa läsk. Sedan att jag väljer att träna ett par gånger i veckan betyder heller inte att jag svälter mig själv. Om jag går ner ett par kilon så kommer jag inte bli pinnsmal ändå. Jag äter ju fortfarande mat så är inte så att jag bara lever på vatten...


Ska man kommentera ett inlägg tycker jag att man kan skriva sitt namn istället för sådana tramsiga nickname!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0