Påsk

Datum 2009-04-10 | Tid 21:18:29
Nu är det påsk igen, har varit hos svärföräldrarna idag och det var trevligt. Åt god mat och pratade en massa och så. Har annars inte gjort så mycket denna veckan mer än en massa plugg och mer lär det tyvärr bli :/. Är trött på matten nu men förhoppningsvis går det vägen nästa gång.


Såg det nya programmet igår, Hjälp, jag är med i en japansk tvshow. Det var väl lite lagom kul så där men visst det är kul att se när någon ramlar i vattnet för det kan man göra på många olika sätt. Såg man både i det programmet och i Wipeout haha.. det är rätt kul och se. Suck... vilken nörd jag är!


Nåja, på tisdag är mina tvprogram tillbaka för där är ingen Ishockey :). Äntligen! Så då är det dubbelt upp av Desperate Housewives, kan jag bli gladare?!.


Får nog se till att skaffa mig lite mer fritidsintresse för det blir väldigt mycket tvtittande och sittande framför datorn för min del... icke bra!


Detta året blir fullspäckat med viktiga dagar.. många som fyller både jämt och 25 samt  ett årsdag av förlovningen med M. Samt ett bröllop :). Hur ska jag orka med allt firande.. haha, hur gammal är jag egentligen? Låter som att jag själv är minst 60 men så är inte fallet, tro mig!


Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0