Allt närmar sig

Datum 2009-08-20 | Tid 10:24:48
Tiden börjar springa iväg och allt som låg så långt in i framtiden för en månad sedan börjar komma närmre. Jag bokade vår weekend till Göteborg i juni om en vecka åker vi, helt sjukt vad tiden går fort. I mars hemma hos svärföräldrarna pratade vi om att åka till Polen någon gång för att fira svärfars 60årsdag. Bara två veckor kvar. Vart har tiden tagit vägen? Snart börjar jag skolan igen, ska bli kul men jag hade velat ha lite mer ledigt haha. Har ju inte hunnit göra något känns det som. Nåja blir nog bra, har sett schemat inför hösten och det känns inte så farligt men jag vet inte hur mycket man måste göra hemma, det vet jag inte förrän jag börjat men nu ska jag inte tänka på skolan utan bara njuta av ledigheten ett tag till.

Idag händer inte så mycket, ska ordna med bröllopspresenten i alla fall. Kan knappt förstå att min syster ska gifta sig, är så glad för hennes skull :). Sedan får vi se.

Om en vecka är det löning, me like! Det behövs lite påfyllning :). Kommer nog få en hel del har jag en känsla av men jag jobbade ju grymt mycket också.

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0