Effektiv dag

Datum 2009-08-14 | Tid 09:38:33
Idag blir det nog ganska så effektivt hemma hos oss. Det ska städas, vi ska tvätta lite kläder och jag måste handla. Tur att jag har en pojkvän som kan hjälpa mig städa för dels är det tråkigt att städa ensam samt det tar längre tid och vi har en ganska stor lägenhet. Idag kan jag även hämta ut det jag beställde hos Cdon, hade jag varit hemma igår hade det blivit hämtat då men jag kan inte få allt. Måste säga att de levererar snabbt då jag beställde i onsdags.

Tycker det kan bli kväll nu för detta ska bli så kul, träffa alla underbara vänner, inte alla men några av dem :). Har många underbara vänner men alla kunde tyvärr inte komma :(. Har inte träffat dem på jättelänge, Marielle är den enda jag träffar någotsånär regelbundet. Våra fikor på B2 är snart en klassiker :).

Nu får jag nog se till att röra på mig, tvätten måste startas om inget annat. Höres senare om jag får en stund över :)

Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: marielle

jag håller med diana om våra fikor men trevligt är det... så det får gärna bli en klassiker

2009-08-14 @ 11:44:56
Postat av: annie

usch, städa är tråkigt :P

2009-08-14 @ 13:48:01
URL: http://annielalala.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: tack för responsen skönt att de är fler som bryr sej!

2009-08-14 @ 13:57:32
URL: http://emmawenchehelen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att jag inte kunde komma :( dumma jobb.. men det är väl inte det sista du ska ha? Hoppas du inte är arg för att jag sa det så sent :( Puss

2009-08-14 @ 16:50:00
Postat av: Anonym

tja! allt bra:)?

2009-08-14 @ 17:34:10
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0