Hemma igen

Datum 2009-08-13 | Tid 22:07:16
Nu har jag och M kommit tillbaka från vår lilla utflykt. Började med middag hos hans föräldrar i sommarstugan, sedan begav vi oss till hans släktingar ännu längre ut på landet. Där är verkligen mysigt, jag trivs på landet då jag nästan själv är uppvuxen bland åkrar och djur. Tog några bilder men har inte lagt in de i datorn men det kommer någon gång. 
  Ms faster och hennes man hade precis fått hem en valp, hur söt som helst :). De har även en stor st bernhard också plus en massa andra djur :). Innan vi åkte hem så passade vi på att äta på Primo i Lund, verkligen hur gott som helst.


Imorgon gäller det, hoppas nu alla är partysugna för det är jag. Var sjukt kul sist jag hade erotikparty och denna gång blir vi några fler. Stackars M som kommer få dras med ett gäng tjejer som tittar på leksaker ;). Hoppas mina små busfrö visar sig från sin bästa sida då men det har jag svårt att tro haha.

Höres imorgon, men har en del att fixa. En hel lägenhet ska städas och jag måste handla med men jag får ju hjälp i alla fall.

Adiós!

Kommentarer
Postat av: marielle

ja. det kommer bli jätte kul imorgon och festsugen är jag också

2009-08-13 @ 22:50:45
URL: http://marielle-marielle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0