Jobbet

Datum 2009-08-18 | Tid 11:08:00
Idag ska jag ta tjuren vid hornen och åka till jobbet. Det är inget hemskt så men det är irriternade att jag måste åka hela vägen till Hässleholm bara för att skriva under ett papper. Har mig själv att skylla, hade jag tänkt på att skriva under det innan jag slutade hade jag inte behövt åka dit. Nåja, blir nog bra. Hoppas där inte är så många för då behöver jag inte stanna så länge.

Igår lunchade jag med Marre och hennes mamma, det var trevligt. Sedan gick vi och handlade, träffade Marielle och så fikade vi på B2. Tråkigt nog var Marre tvungen att åka hem igår, men jag hoppas jag träffar henne snart igen :).

Nu ska jag gå och se hur det går med pannkakorna vi ska ha till frukost.

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0