Lugnt ikväll

Datum 2009-08-21 | Tid 17:01:50
Ikväll blir det bara att ta det lugnt, måste vara pigg imorgon ju. Då jag har huvudansvar för min systerson gäller det att vara på G för man vet aldrig vad han får för sig att göra. Han är ju ändå nästan tre, så är verkligen i den åldern då vad som helst kan hända. Men söt det är han!

 Hade nästan glömt att det var fredag idag så jag och M ska gå till affären och handla lite godis, lite mys får man ha ibland. Får se om det går något bra på tvn också, vet att Stefan och Kristers Bröstsim och Gubbsjuka visas ikväll så får väl se om jag orkar titta på den. De är rätt så roliga ju. Vad händer hos er denna regniga kväll?

Förresten så börjar min skola inte förrän den 7e september, vilket innebär att jag får en vecka extra ledigt :). Hur glad är inte jag för det? Känns så skönt att vakna varje morgon och veta att jag kan göra precis vad jag vill under dagen. Har inga förpliktelser eller krav på mig. Den känslan ska jag ta vara på resten av min semester.

Ser framemot nästa vecka, att få lämna Skåne bakom sig för ett litet tag. Åka till ett ställe där jag inte känner någon och bara vara. Det ska bli mys!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0