Salsa och Nova

Datum 2009-08-13 | Tid 07:26:20
Tänkte lägga upp lite bilder på mina små älsklingar, har ju fortfarande inte visat upp nykomlingen Nova.




Salsa




Nova




De båda i vår stora gryta!
Hoppar ner själv gör de också minsann :)




Nu är det dags för mig att börja göra mig klar, måste duscha och raka benen. Sådant tar tid om det ska bli bra. Funderar vad jag kan ha på mig men verkar det inte som att det ska bli fint väder idag, då kanske shorts fungerar. Kan inte vara speciellt finklädd där ute då de har en massa djur.

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: marielle

vad söta katterna är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0