Sköna söndag

Datum 2009-08-16 | Tid 10:44:53
Idag är det söndag och jag ska verkligen inte göra någonting idag vad jag vet. Vill någon hitta på något så gärna för mig, får ju passa på när man är ledig. Är så sugen på räkor och kräftor att jag kanske kan ha lite mys med mina vänner. M äter inte sådant så får hitta någon annan som är sugen på det.

Igår var vi som sagt på fest, mycket trevligt. Inte träffat värdinnan sedan mars så det var verkligen på tiden. Åt god mat och pajer, S ville inte att jag skulle titta på pajerna då de såg hemmagjorda ut men det är ju så det ska vara. Enligt henne hade jag gjort världens finaste tårta när jag hade min fest men den hade alla kunnat göra, jag följde bara ett recept. Hon är för söt. Lite singstar blev det också men jag sjöng inte trots att jag ville, mest på grund av att jag tyckte det kändes pinsamt då hennes vänner var riktigt grymma på att sjunga. Sedan begav vi oss mot stationen då de skulle till Malmö och jag och M åkte hem, sedan blev det filmkväll med Marre. Perfekt avslut på en lördag.

I veckan händer inte mycket mer än att jag en dag måste åka till jobbet och fixa med min timrapport. Suck men jag ska ju inte jobba utan bara prata och det är inte så farligt. Sedan är det bröllop på lördag :).

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0