Snabbt marscherat

Datum 2009-08-25 | Tid 10:34:31
Idag har jag redan hunnit duscha, tagit på mig anständiga kläder och sminkat mig. Innan jag gick för att handla mat. jag var i affären innan klockan var halv nio, det tycker jag är ganska duktigt när man egentligen kan sova hur länge man vill. Kände bara att det hade varit skönt att få det gjort så att jag kan ägna resten av dagen åt det jag vill utan att känna tvång på att gå och handla. Fick handlat en hel del faktiskt, i alla fall det jag kom på att vi behövde.

Såg dessutom vad jag får i lön på torsdag, ska inte klaga. Ska betala in alla räkningar så fort jag fått in pengarna så att jag kan spendera hur mycket jag känner för i Göteborg utan att vara rädd att jag inte har till räkningar sedan. Ska även försöka spara undan pengar nu var månad så att jag kan fixa en sak nästa sommar, men vill inte säga något ifall det inte blir av.

Hoppas jag får in första omgången av csn snart också. Har lämnat in studieförsäkran och registrerat mig så allt ska vara klart. Bara att vänta.

Nu blir det en sen frukost för min del.

Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0