Tips

Datum 2009-08-12 | Tid 21:18:38
Jag vill ha lite tips på bra filmer och böcker. I filmväg fungerar allt förutom kriminalare, science fiction och action. I bokväg är det skönlitterära, självbiografier, chic-lit och kriminalromaner som fungerar bäst.

Lite lustigt att jag gärna läser kriminalare men inte ser de på film men jag kan verkligen inte med Beck och Vallander, tycker de är så tråkiga. Nåja så är det.

Ikväll träffade jag Marielle en stund, trevligt som vanligt. På fredag då ska vi festa med massa andra härliga människor som vi inte träffat på länge :).

Imorgon åker jag och M till hans släktingar, kommer hem på kvällen någon gång. Tror inte att jag bloggar innan vi åker för vi åker redan på förmiddagen så redan nu ber jag om ursäkt för en dålig uppdatering imorgon.

Fick en tid bokad till lilla Salsa men det är för hennes eget bästa.




Älskar att vara på landet, och det är just till landet vi ska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0