Varför är det alltid svårt

Datum 2009-08-04 | Tid 23:20:09
Rubriker är något jag tycker är svårt, oftast när jag inte kan komma på någon brukar jag skriva veckodagens namn men hur tråkigt är inte det egentligen? Nåja, dagen har bestått av ett besök hos mamma, hon passade A idag. Så himla söt är han och nu har ju mina maskar (hår på benen) kommit tillbaka. Haha, vart har han fått maskar ifrån? Sedan skulle jag jobba kväll, blev lite körigt ett tag men vi fixade det bra ändå tyckte jag. Nu är jag äntligen hemma, och ska snart gå och lägga mig är ganska trött.

Vad tror ni händer imorgon för min del? Jo, jag ska jobba. Inte någon överraskning direkt men är bara tre dgara kvar nu så på fredag är det jag som firar eller jag väntar nog till lördagen då det verkligen ska festas :).

Vi höres! Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0