vilken dag

Datum 2009-08-03 | Tid 18:00:43
Har inte varit någon bra dag alls idag, var förstås mycket tröttare än vanligt när jag vaknade. Tänkte jag skulle vara duktig och få i mig något litet att äta, så det fick bli fil.På fil har jag kanel och socker så allt detta plockar jag fram. Häller upp fil i en tallrik och ska precis ta lite socker, då upptäcker jag att jag tagit ut vetemjölet istället. Suck! Fixar problemet och häller på socker på filen, nu är det bara att hälla på lite kanel, jovisst. Det blev nästan svartpeppar istället, haha. Långt om länge kunde jag i alla fall äta filen.
   Resten av morgonen gick bra förutom tåget som var lite försenat och att jag blev dyngsur på jobbet eftersom himmeln öppnade sig just när jag skulle gå ut. Annars gick det bra på jobbet, gick till och med en halvtimme tidigare idag men å andra sidan kom jag inte hem tidigare för det. Istället för att vara hemma runt 15 var jag hemma runt 17.15 bara för att åskan slagit ner på kontaktledningen, så detta var nog inte min dag helt enkelt. Jag har i alla fall fått i mig lite mat nu :).

Ikväll blir det att bara ta det lugnt, ska jobba imorgon fast jag egentligen skulle varit ledig :/. Men det blir lite pengar av det även om det inte är allt.

Hoppas er dag varit bättre!

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0