Vissa dagar bör man inte ens stiga upp ur sängen

Datum 2009-08-31 | Tid 15:48:52
Min dag har inte varit det minsta bra. Åkte till Lund trots att jag inte hade lust men hade inget större val. Hittade till hudkliniken snabbt och enkelt. Där gick det bra men det gjorde ont och det känns fortfarande.
Gick till Ica för att ta kort på mig själv till tågkortet, där hade de fått ny fotomaskin med högre priser och endast betalning med kort. Nåja jag drog kortet och väntade. Givetvis accepterades inte mitt kort trots att det stod att det borde fungerat. Arg som ett bi blev jag opch visste inte vad jag skulle göra. Efter att ha pratat med M som inte heller kunde göra något bestämde jag mig för att köpa det vanliga tågkortet som kostar 210kr mer än om jag köpt student.
Väl på Skånetrafiken var det 42 nummer före mig. Orka men hade som sagt inget val. Bara för det missade jag ett tåg och fick vänta i drygt 30 min på det andra som självklart blev 15 minuter försenat. Suck! Kom hem till slut i alla fall och jag har hunnit se 2 avsnitt av Desperate Housewives och även sovit lite.

Så har min dag sett ut än så länge. Inget vidare men den blir förhoppningsvis bättre :)

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det verkar inte ha varit nån bra dag för dig idag :(

hoppas det blir bättre snart

2009-08-31 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0