06:30-06:38

Datum 2009-12-04 | Tid 06:38:41
Ja, det är vad klockan är. Riktigt tidigt men börjar man 8:15 har man inget val. Steg upp för en timme sedan och har hunnit pyssla med diverse grejer. Är nästan klar för att gå till tåget, bara en sak till att fixa. Vill inte! Har lektion enda till 12:00, vilket är väldigt långt sedan litteraturseminarium på det. Hoppas tiden går fort iallafall.

Vad ska ni ha för er idag?

Efter skolan blir det att slå ihjäl ett par timmar i Malmö innan det är dags att äta inför bion. Ska bli kul för är inte ofta jag går på bio även om jag skulle vilja gå oftare. Blir bättre när jag börjat jobba då man har mer pengar.

Eftersom jag missar Idol idag hoppas jag att ni röstar vidare rätt personer till final även om alla är värdiga att komma dit. Det enda kravet jag har är att Erik måste gå vidare haha. Har ju hänt förr att de stora favoriterna åker ut för att alla tror de sitter säkert men får de inga röster är det bara att packa väskan.

Första året Idol visades var Darin med och nästan alla tjejer i min klass var galna i honom. Jag röstade säkert tio gånger på honom i finalen men inte hjälpte det. Vad knäpp man var när man bara var 16 år haha.

Nej, nu får jag sätta fart. Tåget väntar inte på mig!

Ha en riktigt mysig fredag alla!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Erik kommer ju komma långt även fast han skulle åka ut ikväll, han är ju helt klart grym!

Men dock skulle ja vilja se Calle och Tove i finalen även fast ja tror det blir Calle som får åka idag, tyvärr!Ha så kul på bion, vad ska du se?

2009-12-04 @ 10:52:24
URL: http://glamourmorsan.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, brukar också vara morgonpigg. :D



Vad blir det för film på bion?

2009-12-04 @ 11:11:57
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma

bobby ska lätt välja jane iaf, hon är för jävla skön (: har du några roliga planer inför ikväll sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0