10 min

Datum 2009-12-16 | Tid 07:42:56
Nu är det bara tio minuter kvar tills jag måste gå. Om det är möjligt så är jag mer nervös nu än vad jag var för en timme sedan. Är glad att jag fick i mig frukost iallafall men givetvis glömde jag bort att jag tänkt pröva det nya te jag köpte häromdan. Typiskt mig när jag blir nervös.

Vet inte riktigt när jag kommer hem idag då vi får sitta med tentan till 15. Tror inte jag sitter så länge men man vet ju aldrig.

Hörs när jag kommer hem!

Håll nu tummarna för mig!





Peppning till mig själv!

Kommentarer
Postat av: emma

ja skitdrygt, fast jag blir så irriterad på att vi får betala 20kr för tvättstugan när vi har svindyr hyra! usch, snåla jävlar :D hehe!

2009-12-16 @ 10:30:35
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0