Att ha rätt

Datum 2009-12-03 | Tid 21:48:41
Visst är det skönt när man rätt? Speciellt också då man fått höra motsatsen och att man inte vet för man har kanske inte lika mycket erfarenhet som någon annan. Just nu har jag rätt om en sak som jag inte hade innan tydligen, känns riktigt jävla gött!! Denna känsla kommer jag leva på länge.

Då är det final nästa vecka av två program, dela Mammas pojkar och Idol. Blir spännande båda två. Jag tror Erik vinner Idol men man vet aldrig. I Mammas pojkar är det verkligen tveksamt, är svårt att avläsa killarna tycker jag. Hoppas bara Christian väljer Martina och att Bobby väljer Jane. Klarar inte av Julia för jag tycker hon är riktigt snobbig, gillar inte hennes röst heller. Jag och en kompis diskuterar verkligen vad som händer varje gång ett avsnitt visas och vi har hela tiden nya teorier haha. Har vi problem? Nej, det tror jag inte ;).


Nu får det nog vara dags att gå och lägga sig. Måste upp senast 06.00 men ska se om jag orkar upp tidigare så att jag hinner blogga, annars kanske jag kan göra det från skolan. Om där finns lediga datorer vill säga.

Vad ska ni ha för er imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0