Bättring idag hoppas jag

Datum 2009-12-15 | Tid 08:13:43
Idag hoppas jag på att kunna plugga mer än vad jag kunde igår. Är bara så fruktansvärt trött av någon konstig anledning men jag får bita ihop helt enkelt. Ska försöka plugga ett par timmar nu men det är bara så tråkigt att älta allt om och om igen. Ska börja med vädret eftersom det är vad jag har sämst koll på. Ska också göra om självtestet för att se om jag kan få 100%.

Har precis ätit frukost så att jag kan vara fit for fight ett par timmar. Måste tvätta lite med tror jag, har knappt några rena kläder vilket kan vara bra att ha.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: emma

ne fyfan fast det är bra med pengar ;)

2009-12-15 @ 10:19:39
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

ne precis, jag älskar julen det är så mysigt speciellt nu med snö :D

2009-12-15 @ 10:48:50
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0