Dags att sova

Datum 2009-12-13 | Tid 21:42:13
Ska ta och lägga mig nu, ska se om jag kan få lite läst i Mari Jungstedst bok med. Skön avkoppling innan sömnen infinner sig. Ska upp tidigt imorgon och plugga blir väl först att se julkalendern och därefter sätta igång. Ska gärna hinna äta frukost först med så att man har det gjort och slipper ta paus för det.

Gjorde ett självtest i ekologi som läraren lagt ut och det gick väl inte sådär jättebra men för att inte ha läst så mycket utan mest hört det från föreläsningar så klarade jag mig rätt bra. Detta ska jag fixa!!

Hoppas ni haft en bra helg och imorgon lovar jag att uppdatera lite bättre. Blir lättare när man är hemma hela dagen ju.


Kommentarer
Postat av: Alina

Godnatt! Hoppas du får en trevlig vecka nu:)

2009-12-14 @ 01:18:56
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0