Där ser man

Datum 2009-12-06 | Tid 22:20:35
Helt sjukt att jag är så trött nu fast klockan inte ens är halv elva. Har väl i och för sig aldrig varit en kvällsmänniska men tycker jag är ovanligt trött nu förtiden. Har ingen aning om varför får hoppas det rättar till sig snart.

Imorgon ska vi till veterinären med Nova, hon ska kastreras. Skönt så man slipper höra henne gala varje gång hon löper. Redan hunnit löpa minst två gånger, riktigt jobbigt faktiskt!

Nu blir det till att krypa ner i sängen och mysa med duntäcket, kan alltid hoppas att någon katt vill följa med och hålla sällskap innan jag somnar.


GODNATT & SOV GOTT!


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas det går bra hos veterinären idag (:

Postat av: Natalie - It's all about attitude

så söta katter du har =) fin blogg btw!

2009-12-07 @ 13:33:07
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0